Selskaber
I vores hyggelige selskabslokaler afholdes selskaber fra 25 personer og op til 120 personer.
Halv størrelse og halv pris til børn mellem 2-12 år.
Vi har to lokaler: Elverstuen og Troldestuen, som kan benyttes hver for sig eller som ét stort lokale. Elverstuen er beregnet til selskaber fra 25-40 personer og Troldestuen fra 40-60 personer.
Der er en lokaleleje på henholdsvis kr. 2.500,- og kr. 4.000,- .
Vi glæder os til at byde jer velkommen i vores lokaler.
Kontakt vores selskabskoordinator for en uforpligtende samtale om muligheder og priser etc.
Tlf: 44 98 65 45 på hverdage kl. 10-15 eller på e-mail: info@bryggeriskovlyst.dk
Når lokalet er booket og bekræftet er der mulighed for at afholde et møde vedr. arrangement (Gælder især større arrangementer ). Vi anbefaler at man forud for dette møde, har styr på hvad man kunne tænke sig af forplejning.
Vi tager forbehold for skrivefejl, menu- og prisændringer og evt. udsolgte råvarer.
Brunch
Skal I holde fødselsdag, barnedåb eller har I samlet venner og familie til en hyggelig dag i skoven, så kan vi i vores selskabsafdeling byde på en lækker brunch buffet.
Maden på buffeten er af høj kvalitet, og så vidt muligt hjemmelavet.
Brunch buffeten skal forudbestilles til minimum 25 personer, og serveres kun i vores to selskabslokaler.
Elverstuen (25-40 personer) og Troldestuen (35-60 personer).
Der er en lokaleleje på henholdsvis kr. 2500,- og kr. 4000,-.
Se vores Brunchmenu her: Klik her
Frokost
Skal I samles til en frokost, enten med familien eller i virksomheden, kan vores selskabsafdeling byde på to variationer af frokostborde.
Maden serveres i skåle og på fade i tre ombæringer.
Frokostbordene skal forudbestilles til min. 25 personer.
Der kan vælges mellem vores to selskabslokaler Elverstuen (25-40 personer) og Troldestuen (35-60 personer). Der er en lokaleleje på henholdsvis kr. 2500,- og kr. 4000,-.
Vores frokostborde skifter hver anden måned, se vores nuværende frokostbord under “Menu”.
Ølmenu ad libitum med håndbryggede øl.
(Eller husets vin, sodavand og Bryggeri Skovlyst’s læskedrikke)
3 timer Kr. 255.-
Buffet
Bryggeri Skovlyst kan byde på tre forskellige buffeter. Vores kokke laver så vidt det er muligt al maden fra bunden af.
Buffeterne skal forudbestilles til min. 25 personer. De serveres i vores to selskabslokaler Elverstuen (25-40 personer) og Troldestuen (35-60 personer). Der er en lokaleleje på henholdsvis kr. 2500,- og kr. 4000,-.
Buffet I 389,-
Buffet II 429,-
Elegant buffet 545,-
Hele året rundt kan en kage skiftes ud med to slags ost.
3 – 4 retters menu
Er I til en delikat oplevelse, er vores 3 – 4 retters menu måske noget for jer. Maden serveres på tallerkener af 3 – 4 ombæringer.
Menuerne serveres i vores to selskabslokaler Elverstuen (25-40 personer) og Troldestuen (35-60 personer).
Der er en lokaleleje på henholdsvis kr. 2500,- og kr. 4000,-.
Tre retter 365,-
Fire retter 430,-
Anden ombæring af hovedret 45,-
Ølmenu ad libitum med håndbryggede øl.
(Eller husets vin, sodavand og Bryggeri Skovlyst’s læskedrikke)
3 timer Kr. 255.-
Natmad
Der er mange, som vælger natmad til at afslutte en dejlig fest.
Se hvad vi tilbyder her: Klik her
Reception
Skal I holde jubilæum eller rund fødselsdag, er en reception måske sagen. Vores receptionsmenu kan tilpasses størrelsesmæssigt, med eller uden fri bar under arrangementet, i hyggelige og lyse lokaler.
Receptioner afholdes for min. 25 personer.
Receptioner afholdes i vores to selskabslokaler Elverstuen (40 personer) og Troldestuen (40-60 personer). Der er en lokaleleje på henholdsvis kr. 2500,- og kr. 4000,-.
Se vores receptionsmenu her: Klik her
Gravøl
Gravøl kan ikke blive mere autentisk end på Bryggeri Skovlyst. Mange har mange gode minder og oplevelser fra Skovlyst, ikke mindst lokale borgere og andre med tilknytning til området.
I selskabsafdelingen eller i Brygstuen er der mulighed for vælge mellem forskellige arrangementstyper.
Printervenlig fil med vores pakker: Klik her
Pakke 1
”Kortet rundt”
(4 mindre stk. smørrebrød på buffet)
1 øl og 1 læskedrik
Stempel Kaffe/the
Isvand
255,- kr. pr. person
Pakke 2
3 slags sandwich
1 øl og 1 læskedrik
Stempel Kaffe/the
Isvand
195,- kr. pr. person
Pakke 3
Hjemmebagt kringle med stempel kaffe/the
1 øl og 1 læskedrik
Isvand
175,- kr. pr. person
Tilvalg
Hjemmebagt kringle 35,-
Kompakt chokoladekage 50,-
Lokaleleje i selskabslokale i 4 timer kr. 2.000,-
Lokaleleje i Brygstuen i 4 timer kr. 1.000,-
Mad ud af huset
Har du en speciel anledning, der kræver god mad? Ønsker du ikke selv at stå i køkkenet? Så laver vi “Mad ud af huset” til afhentning. Vi laver alt fra smørrebrød, frokostborde, buffeter og 2-5 retters menuer. Man skal være min. 20 personer.
Det er også muligt at booke en kok til ud af huset, så I ikke selv behøver gøre noget, men blot kan nyde den lækre mad sammen med jeres gæster.
Dette koster 1.500 kr.
Ring eller skriv en mail til os for at høre nærmere, og få forslag til netop dit arrangement.
Drikkevarer
Der er mange forskellige muligheder for drikkevarer under et selskab. Nedenstående giver et overblik over de forskellige muligheder og priser.
Velkomstdrink
Typisk byder man sine gæster velkommen til selskabet med en velkomstdrink. Der er flere muligheder, men hos os er det typisk et glas shandy, som bliver serveret til gæsterne.
Velkomstdrink (lille øl) 45,- pr. glas
Velkomstdrink (shandy, øl med hyldeblomstsodavand) 45,- pr. glas
Velkomstdrink (hvidvin med hyldeblomst) 55,- pr. glas
Velkomst (Cremant de Bourgogne) 60,-pr. glas
Øl menu (Gælder både husets øl/vin/læske)
Vi tilbyder forskellige muligheder for afregning af drikkevarer under et selskab. Hvis der afregnes “på forbrug” anvendes prislisten fra restauranten på øl, vand og vin. Der er også mulighed for ølmenu ad libitum (husets vin og vand) i et antal timer. Pris pr. person:
Ølmenu i 2 timer 190,-
Ølmenu i 3 timer 255,-
Ølmenu i 4 timer 320,-
Ølmenu i 5 timer 390,-
Ølmenu i 6 timer 440,-
Ølmenu i 7 timer 495,-
Ølmenu i 8 timer 565,-
Fri bar med spiritus (tillæg til fri bar) pr. time 65,-
Se vores drikkekort her: vin + læske, kaffe sprut
Efter maden
Når maden er nydt, er det på sin plads med en kop kaffe. Vi bruger kvalitetsstempelkaffe fra Café River og the fra A. C. Perch’s Thehandel. Både stempelkaffe og the afregnes til 40,- kr. pr. person.
Sammen med avec og kaffe kan vi servere diverse søde sager, vores petit fours og kagebord er meget populære til dette.
Huskeliste
Praktiske ting at overveje
Inden vi tager et møde om den nærmere planlægning af jeres arrangement, kan det være en fordel, at I har overvejet følgende:
Hvor mange inviterer I?
Hvornår vil I ankomme?
Ønsker I velkomstdrink eller evt. rundvisning?
Har I bestemte ønsker til menuen?
Ønsker I hovedretten serveret anden gang?
Ønsker I øl eller vin til maden?
Ønsker I kaffe, the og skal der bydes på avec til kaffen?
Skal der være musik under og/eller efter maden, eventuelt med dans?
Ønskes fri bar efter maden evt. med spiritus?
Ønsker I natmad?
Hvornår ønsker I at afslutte? Selskabsafdelingen lukkes kl. 02
Skal der arrangeres fælles transport?
Skal vi dække op i hyggelig brygstuestil eller den elegante stil?
Har I ønsker til bordplanen?
Vil I have bordkort på bordene?
Har I særlige ønsker til farven på blomsterne?
Praktiske ting at vide
For at I kan slappe af før og under arrangementet, er det os, der står for bl.a. følgende praktiske ting:
Vi står for al opdækning.
Vi lægger bordkort og evt. menukort på bordene, som I afleverer ca. 1 uge før arrangementet.
Vi bestiller blomster, hvis ikke andet aftales på mødet.
Al udskænkning fra baren varetages af vores tjenere.
Vi står for al oprydning.
Vi har desværre ikke mulighed for at have gaver eller lign. stående før eller efter arrangementet.
Andet til festen (Tag selv kontakt til leverandøren)
Event- og bryllupskoordinator: Pure Wedding
Levende musik: The3Tops
Jukebox: Spar to
Blomster: Byens Grønne Hjørne
Fotograf Alexander P. E. Eriksen tlf: 60 52 08 70
Alt vedr. mountainbiking: MTB-Tours
Overnatning i nærheden: Kolle Kolle
Vores kollega når vi har fuldt optaget: Jonstrup Gl. Købmandsgård
Afbestillingsregler
Indtil 8 uger før arrangementet kan reservationen annulleres med tilbagebetaling af depositum.
Mellem 8 og 5 uger før arrangementet tilbagebetales 50 % af depositum. Herefter træder nedenstående afbestillingsregler i kraft:
4 uger før: betales 25 % af prisen for det aftalte arrangement.
3 uger før: betales 50 % af prisen for det aftalte arrangement.
2 uger før: betales 75 % af prisen for det aftalte arrangement.
1 uge før: betales 100 % af prisen for det aftalte arrangement.
Ydelser som Bryggeri Skovlyst ikke kan afbestille betales 100 % ved rettidig afbestilling.
Afbestilling skal ske skriftligt sidste hverdag inden påbegyndt afbestillings uge.
Ændringer til menu, drikkevarer m.m. skal ske senest 14 dage før arrangementet, dog skal det
endelige antal gæste aftales en uge før. Bordkort og bordplan afleveres en uge før.
Vi gør endvidere opmærksom på, at priser for selskaber beregnes på min. 25 kuverter.
Har I yderligere spørgsmål til bestemmelserne eller ændringer til tilbuddet, er I selvfølgelig
velkommen til, at kontakte os på tlf. 44 98 65 45, tlf. tid hverdage mellem kl. 10-15 eller send en mail til info@bryggeriskovlyst.dk.
Prisliste
Se vores selskabsprisliste her: Klik her
